Comeback

Hej bloggen! Efter att ha matat på mina #fembravarjedag på instagram i några dagar nu så inser jag hur mycket jag saknar att skriva av mig här. Får se hur länge det håller i sig men det blir kul så långe det varar. 


Ikväll har vi firar Sigge på hans åtta års dag. Känns som det var nyss jah var 13 år och nybliven moster, och nu är det lilla skräpet åtta år. Mosters första kärlek. Fantastiska, härliga, fina och kloka Sigge. 


Imorgon kommer min mamma hit oh stannar över helgen. Ska bli mysigt att få hänga med henne också. Levi är ledig från förskolan så om vädret tillåter så åker vi nog till pulkbacken efter lunch och grillar lite korv och åker. Vi har åkt slalom varje helg nu i vinter och det är så kul att se hur han lät sig mer och mer för varje gång och framför allt att han tycker det är kul. 


Kommentarer
Postat av: Marica

Han är superduktig ! :)

2017-02-20 @ 06:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0