Vi ska bli fyra!

 
Ni som även följer mig på instagram vet redan om detta, men i september så blir vi fyra!
Detta känns fantastiskt roligt, och overkligt, fast vi gått igenom detta en gång tidigare så är det lika speciellt att känna hur det sparkar och rör sig där inne i magen.
 
Mina graviditeter har varit som natt och dag, med Levi mådde jag mycket illa, hade inga som helst besvär med värk i kroppen och var sugen på citroner. Denna gång har jag inte kräks en enda gång(!!!) men däremot haft betydligt jobbigare med foglossning och varit sugen på strips och ketchup. (Hittills)
Vi var först beräknade till 11 September men efter ultraljudet blev vi framflyttade till 17:e, så imorgon lördag är vi halvvägs igenom. Hur många har hängt med här sen förra graviditeten? Så kul att se tillbaks och läsa och jämföra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis vackra kusin <3

2016-04-29 @ 12:30:48
Postat av:

Jag har!! :) /Elin Brännmark 😁😁

2016-04-29 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0