Helgen som varit

 
Denna helg har verkligen sprungit förbi. Kom hem från otroligt givande och trevliga dagar i Ö-vik samt en mellanlandning i Umeå för middag och catchup med bästis torsdagkväll. Kom hem rätt sent så gick och la mig på en gång. På fredagen så tog jag igen förlorad tid med Levi och lämnade inte på förskolan förrens efter lunch, sedan jobbade jag stängning, for hem, slängde i mig middag och for iväg till vårfesten. 
Den blev också lyckad och väldigt rolig, bortsett från att jag som skulle leda kvällen och tala var nästan helt utan röst pga förkylning.
 
Lördagen spenderades i Luleå på utbildningsdagen "Trygg församling" som handlar om hur vi kan förebygga och agera vid olika typer av övergrepp i våra församlingar, också så viktigt och intressant, tycker att alla som har någon form av ledarroll borde gå denna utbildning! 
 
Lördagkväll var jag helt slut då det varit fullt ös och jag knappt fått landa sedan jag for iväg i tisdags. Så vi tog det lugnt med lördagsgodis och familjemys i soffan. 
 
Denna söndag spenderades först på gudstjänst, sedan år vi tidig middag och for iväg med Arvids mamma och syster med familj på Leos lekland, hade en kille som somnade ovaggat ikväll.
 
Så därav den halvdåliga uppdateringen här, i veckan ska jag försöka bättra mig samt berätta något väldigt roligt som vi gått och hållt på ett tag, så stay tuned! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0