Effektiv måndagsmorgon

Godmorgon! Idag bjuder dagen på plusgrader och strålande sol, passade även på att damma av vårjackan dagen till ära. Idag började jag klockan 10, men vaknade som vanligt när Arvid for till jobbet 06:40. Före skolan har jag hunnit med att stöka undan, vika tvätt, bädda och övningssköra. Vi tog en tur till färgaffären och hämtade tapeterna till vardaggsrummet som blir första rummet på tur. Igår beställde jag även tapeterna till köket och fondväggen till Levis rum! 
När vi var på färgaffären så försvann Levi ur mitt synfält för kanske 10 sekunder, ropade och började söka runt i butiken och hittar honom bakom disken där de blandar färg, med fingrarna i slaskhinken med färg..
 
Går skola till 15:15 sedan blir det lägenhetsfix hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli jättekul att se hur det blir :)
Och får Levi ett finger (eller hand) med i spelet så verkar de ju kunna bli riktigt färgglatt ;)

2014-02-25 @ 16:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0