Rebecca + innebandy = stukade fotleder


 På idrotten händer det igen, klarar inte ens innebandy på den nivån för att jag inte kan låta bli att ta i det där lilla extra, det är ju så roligt! Detta var ett av skälen till att jag slutade spela, för att jag stukar fotlederna så lätt, och det är inte det lättaste att ta hand om en ettåring med stukad fotled.Tur jag har världens bästa pojkvän, vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom.

Ikväll kommer min syster med familj, ska bjuda på käk sedan blir det nog fredagsmys framför en film, kommer nog inte kunna göra så mycket mer heller...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dej <3

2013-10-11 @ 22:33:35
Postat av: Marica Zetterquist

krya på dig! <3

2013-10-11 @ 23:10:43
URL: http://zetterquizt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0