Alla förtjänar en sån som du

Fredag och veckan har sprungit förbi, inledde dagen med fysiklektion och ökad ångest inför kommande nationella, sedan en lektion svenska, lunch och övningkörning. Efter 5 minuter i trafiken och motorstopp mitt på vägen blev det för mycket. Svängde av på en parkering och grät en skvätt, känner verkligen att dygnet har för få timmar just nu. Jag går linjen med mest och tyngst plugg, försöker ta körkortet, vill komma i bättre form, vara egagerad i barn och ungdomsverksamhet samtidigt som jag helst av allt vill hinna umgås med mitt eget barn de få timmarna som är kvar av dagen när skolan är slut. Får panik av att inte hinna med allt jag vill.

Efter skolan åt vi hambugare, sedan for Arvid på övning och jag och Levi hade världens mysigaste kväll med bubbelbad, majskroksfrossa, lek och bus enda till han tillsist somnade i min famn.

När Arvid kom hem var det bara för att vända och styra mot affären, han kom hem med ben and jerrys och annat gott och det kunde verkligen inte passat bättre. Alla förtjänar en kille som enkomt far och köper glass efter en riktigt dålig dag.(Och när det är fel vecka på månaden hehe...) 

Nu ska gubben se fotboll och jag ska se lite Greys innan jag tar ikapp lite läsning. Ha en fin fredagskväll!

Mina favoriter. Älskar er min fina familj❤️

Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

Förstår dig till fullo underbaraste syster <3
Säg till om det är nått jag kan göra, om så bara ge en kram eller komma med en extra B&J :)

Älskar dig!!!!

2013-11-15 @ 23:08:24
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: Ethel

Vilken vecka Du haft...Du gör ett fantastiskt jobb de ä bara o Gratulera DIG kram från "fastra" i Renfors Hälsa hela DIN fina familj!!

2013-11-16 @ 22:50:12
Postat av: Cecilia

Du är grym Rebecca!!

2013-11-17 @ 22:22:47
Postat av: Mamma

Stor kram till världens bästa <3<3<3

2013-11-20 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0