onsdag

God morgon på er. Sitter i soffan tröttare än tröttast då vi har en förkyld kille som hostat halva natten.
Han är väldigt pigg i övrigt men har en hemsk rivig hosta, så både han och jag har vaknat varenda gång han hostat.
Inväntar att han ska bli trött igen, sen ska jag äta frukost, traska in till stan, städa och hämta ut paket.
 
I eftermiddag kommer en jobbarkompis till Carin som har en son som bara är några dar äldre än Levi så det blir skoj.
 Pyssla ihop resten av IKEA-grejerna ska hinnas med också, kommer bli så fiint här hemma, visar det jag köpt sen!

Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

Här hemma tyckte grabbarna att det var upp och hoppa dags vid 4, men får väl försöka se det positiva, man får mycket gjort och kan unna sig en siesta mitt på dan :P

ska bli jätteroligt att se vad ni hittat på från IKEA :)

Pussa på Levi och hälsa att han ska krya på sig :)

2013-05-15 @ 16:34:36
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: Mamma

Är finaste Levi inte frisk ? Har du någon hostmedicin åt honom.Tror han är tillräckligt stor för lite Bisolvon. Stora kryapådejkramar till Levi från mormor

2013-05-16 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0