måndag

Tre bilder på en sittande kille, från och med förra veckan tycker  vi det räknas som han satt, då började han bli riktigt statig.
Utöver sittandet så har han fått så mycket hår! På andra bilden ser man hur de små fjunen står rakt upp.
 
 
Idag fick jag sovmorgon av min kära svärmor, hon vaknar av sig själv halv sju och då tar hon Levi på morgonen, lyx!
Sedan har vi mest busat och lekt och hunnit testa cykelstolen, det tyckte han var riktigt kul! Han gillade att han kunde se sig omkring så bra! Nu ska jag slänga i mig lite lunch och sedan invänta Emma som kommer hit och provar potentionella bröllopsskor, så kul! Ska nog även kika på lite sminkningar då hon bett mig hjälpa henne med sminket till hennes bröllop, STORT!!
Är jättenervös men det kommer nog gå bra då bröllopet inte är förrens i September, så vi har gott om tid att träna!

Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

Vilka härliga bilder!
Saknar honom verkligen när man ser dom, tur att vi ska få ses snart igen :) Spännande att få vara med och sminka och fixa inför bröllopet, kommer säkert gå jättebra :)

2013-05-06 @ 14:23:19
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: Moa

Sööööötisen!!!

2013-05-06 @ 17:08:44
URL: http://moaas.blogg.se
Postat av: Mamma

Världens finaste kille. Tänk att han är mitt barnbarn <3 <3 <3

2013-05-06 @ 17:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0