Dille på filtar

 
 
Med Levi så hade jag inte så mycket grejer som jag kände att jag så gärna ville ha till bebistiden.
Denna gång är det helt tvärt om. Det är som att det slagit slint. Trots att det finns massor från både Levi och Josua så kan jag inte låta bli allt det där pyttesmåa. En annan grej som jag inte ens hade en tanke på sist var söta filtar. Nu tänker jag på filtar hela tiden och hittar hela tiden nya oemotståndliga. De två översta säljs i två pack från Elodie Details och de två undre kommer från Garbo and Friends. Någon egen filt ska den lille få, har inte bestämt vilken än. I tanken kan jag inte hejda mig utan skulle vilja vira in honom i alla söta filtar som finns. 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha! Jag har också dille på bebisfiltar, Erik blir tokig! :)

2016-05-19 @ 17:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0