Alltid närmast hjärtat

Detta fina fick jag i 20 års present av mina vänner, fick presentkort till en bricka så köpte jag till en bricka själv, det har sedan dess blivit mitt favorithalsband och jag har på mig det varje dag. Det är lettercoins från Emma Israelsson, och på baksidan står det passande nog Psalm 23 ingraverat. För er som en känner till den så är det denna: En psalm av David. Herren är min herde, ingenting skall fattas mig. Han för mig i vall på gröna ängar, han låter mig vila vid lugna vatten. Han ger mig ny kraft och leder mig på rätta vägar, sitt namn till ära. Inte ens i den mörkaste dal fruktar jag något ont, ty du är med mig, din käpp och din stav gör mig trygg. Du dukar ett bord för mig i mina fienders åsyn, du smörjer mitt huvud med olja och fyller min bägare till brädden. Din godhet och nåd skall följa mig varje dag i mitt liv, och Herrens hus skall vara mitt hem så länge jag lever.”

Tycker den är då fin! Min favoritvers är den understrukna. Dessutom är gör Emma Israelsson många andra fantastiska smycken att önska sig till framtida födelsedagar.




Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquizt

Kollade Emmas instagram och det fanns verkligen mycket fint :)

2016-05-24 @ 20:06:42
URL: http://littlemizzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0