V.27


I söndags gick vi in i vecka 27, tio veckor från den vecka Levi föddes i, helt galet att det är så nära! Veckorna springer förbi, mår faktiskt riktigt bra och de känningar jag haft är betydligt mindre eller under kontroll. Halsbrännan har kommit på besök igen och jag försöker undvika den mat som jag märker framkallar dessa besvär, ex apelsiner och soya.

Klänningen är ny från Gina tricot. Förra veckan gick jag på en mindre shoppingspree till mig själv då alla tröjor konstigt nog blivit för korta hehe.. Blev fyra klänningar, en bikini, en tröja och en blus som jag kan visa upp här senare! Tänke även fota och visa nya vagnen i veckan, har tänkt på det så länge men det har ej blivit, så om jag nu skriver ut det då kanske det blir av hehe.. 

Dessa veckouppdateringar kanske inte är superintressanta att läsa om, men vill mest ha kvar för att kunna se tillbaks på själv då jag var alldeles för dålig på att dokumentera med Levi sorgligt nog.

Kommentarer
Postat av: Marica

Härligt med shopping :D
Skulle också behöva uppdatera och när det nu är reor överallt blir man verkligen sugen :D
Den klänningen var jättefin på dig <3

2016-06-16 @ 07:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0