-

Tankspritt inlägg om allt och inget

Publicerad 2012-09-07 14:42:18 i Allmänt

Ibland (väldigt ofta) är det besvärligt att vara tjock.
Exempelvis: När man ska resa sig upp ur sängen, när man ska ta på sig sockar, och nu även när man sitter.
Jag bär bebisen så högt i magen att det känns som att mina revben kommer börja bukta utåt.
Har under senaste veckan haft förvärkar och foglossningar, skoj skoj.
Endast sex veckor kvar tills lillpyret är beräknad att komma ut och i eftermiddag blir det besök på mvc.
Läste i min gravid-app att 99% av alla bebisar som föds nu klarar sig felfritt. 
Med andra ord skulle han kunna komma helt felfri och färdig redan nu. Inte mamma emot iallafall.
Nu ska jag avsluta detta tänkspridda inlägg som helt saknar röd tråd. Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Marica Zetterquist

Publicerad 2012-09-07 15:10:36

Aj aj.. lät inget vidare med förvärkar och foglossningar =/
Är det inte då dom brukar säga åt en att man måste vila mycket?
Det fick iaf min chef höra då hon hade dom symtomen...

spännande med MVC, var det nu du skulle få skriva förlossningsbrevet??

Svar: inte så allvarligt:) tar de ju för det mesta lugnt så!
rebecca lindsköld

Postat av: mamma

Publicerad 2012-09-07 17:53:44

Ha en skön
helg och sköt om dej // Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela