-

babyshower

Publicerad 2012-10-01 15:34:00 i Allmänt

 
 
  
 
'
 
 
 
Fashineras varje dag över hur fina människorna i min omgivning är och hur glad jag över att jag får ha dem.
Igår överraskades jag regält när jag kom hem till en massa ljus, cupcakes, scones, ännu mera gott och ett vardagsrum fyllt av underbara människor! Kvällen bjöd på fika, prat och skratt i mängder.
Hade en underbar kväll och återigen tusen tack till alla inblandade och för alla fina presenter!
Ni är guld, och jag är så otroligt glad att jag har er varenda en♥

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2012-10-01 19:07:05

Blir också rörd till tårar !!! Har du tänkt på att göra ett album till lilleman med allt fint du skivit och alla bilder du tagit ? Saknar dej <3 <3 <3 // Mamma

Svar: Jaa faktiskt! är väldigt sugen på att framkalla en massa bilder och göra typ en scrapbook! Saknar dig med, Jannice och Sigge var över igår och vi fikade ditt goda fika!
rebecca lindsköld

Postat av: Storasyster

Publicerad 2012-10-01 22:05:03

Det är bara roligt att fått vara med och bridra med lite saker till lilleman :)

Kul att få vara med och stötta och hjälpa hans superfina blivande föräldrar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela