-

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-09-30 10:17:43

Det är så nära nu Rebecca! Jag sitter och är dödsnervös inför mitt körkort som jag ska ta om tre dagar och du ska föda ett nytt liv. Tänker på dig gumman, och lilleman förstås :)

Svar: Det är helt sjukt vad tiden gått! Samtidigt som jag inte kan låta bli och längta att den ska gå ännu fortare. Lycka till med körkortet, är säker på att det kommer gå som en dans, och för min del så är det bara att acceptera det som komma skall, och vänta, det här väntandet gör mig galen, speciellt när det kan vara verkligen när som helst utan att man vet i förväg. Tack för tankarna och vi tänker tillbaks! Längtar tills jag får träffa det lilla livet och presentera han för dig!
rebecca lindsköld

Postat av: Storasyster

Publicerad 2012-10-02 08:11:47

Hmm, 2 veckor kvar nu?
eller är det ännu mindre?

Så hur har du/ni förberett?
Kanske ett blogg inlägg på det + vad av allt fint som hamnat i BB väskan? =)

i och med att jag inte är där så tycker jag allt är roligt att läsa om och inte minst få se bilder på :)

Bara hålla tummarna, vänta och se nu :)

Svar: typ 2½ veckor kvar, 2 veckor på fredag:)
rebecca lindsköld

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela