-

babyshower x3

Publicerad 2012-09-08 11:30:00 i Allmänt

Jag har verkligen världens gulligaste vänner! Vad jag trodde skulle vara en tjejmiddag med tacos, visade sig vara en trerätters babyshower! Både jag och lilleman blev bortskämda med god mat och fina presenter. 
Blev helt paff när dom kom inbärandes på den största snyggaste blöjtårtan!!
Tusen tack igen för en fantastisk kväll tjejer! ♥
 


Lite internskämt med citrondoften, den enda "craving" jag haft har varit citroner! (Och isglass hehe)
Men nu kan jag typ inte ens titta på en citron utan att få halsbränna.
 

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-09-09 20:25:15

Vilka härliga vänner du har:) Hoppas du mår bra! kram kära kusin!

Svar: Eller hur! Är så lyckligt lottad! Jag mår fint, längtar tills den lille herrn i magen vill komma ut, hoppas allt är bra med er också! Kram
rebecca lindsköld

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-09-09 22:52:56

Så roligt för dej !! Men vilka var det som uppvaktade ?

Svar: Det var Sara, Sandra och Izze som uppvaktade!:)
rebecca lindsköld

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela