-

Magen v.16 - v.23

Publicerad 2012-06-19 19:48:25 i Magen

Se så mycket magen växt de senaste sju veckorna! Första bilden är från början av maj, då jag svankar extremt för att få med en liten kula på bild. Och på andra bilden tagen idag, står jag helt rak i ryggen och får endå en hyffsad kula.

Nu börjar det äntligen synas! Men får endå höra att jag är liten för att vara mer än halvägs gången. Kan fortfarande dölja det under stora luftiga kläder, men har man något tight så syns det ganska väl.

Kommentarer

Postat av: Sars

Publicerad 2012-06-25 19:32:26

du är så fin reblin! måste bara säga en rolig grej, högst upp står det Publicerad 2012-06-19 19:48:25 i Magen. som att lill pojken kan läsa inlägget i magen ;)pussss

Postat av: Anna

Publicerad 2012-07-02 22:15:02

Vilket söt mage du har. Visst är det en magisk känsla när man får dom första riktiga sparkarna. Och kraftigare blir dom! Min lilla krabat bökar på som bara den i magen. Men det är så mysigt.Och grattis till att det blir en pojke! Är sjukt nyfiken på vad vi ska få nu. kram

Postat av: Elin

Publicerad 2012-07-03 16:22:53

Så kul! :D uppdatera nu Rebecca!!

Postat av: Marica Zetterquist

Publicerad 2012-07-10 19:55:56

Jättekul att läsa :)
Mamma som tipsa om den här delen av din blogg :)
06-19.. det är ju en månad sen.. hur mycket syns nu??

ps) Då mamma vänta mig var hon oxå pyttig, ingen som trodde på att hon var så långt gången som hon va.

Svar: Nu är har den växt ännu mer och det är så mysigt! Ska fota imorgon på bröllopet och lägga upp på båda bloggarna hade jag tänkt;)
På lappis trodde dom inte att jag var i vecka 25... men nu tycker JAG det syns ordentligt
rebecca lindsköld

Postat av: Marica Zetterquist

Publicerad 2012-08-03 10:12:24

Inga bilder från bröllopet?
Vad blev det du hade på dig tillslut??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela