-

Svar på kommentar

Publicerad 2012-08-22 18:49:00 i Allmänt

Vad har dina föräldrar för inställning till att du ska få ett litet barn?=) Skulle inte du kunna berätta lite om det. Och hur du berättade det för dom osv?:) 
Lycka till med allt <3

Svar: För det första, tack så mycket! 
Min mamma berättade jag för några veckor efter jag själv fått veta och bestämt mig för vad jag skulle göra. Jag och Arvid åkte till Skellefteå, där vi tidigare på dagen berättade för min storasyster och sedan på kvällen satt vi alla och såg melodifestivalen, och efteråt berättade vi för mamma då. Hon blev såklart chockad, arg, besviken dvs en "normal" föräldrareaktion. Hade förväntat mig värre faktiskt. Men jag kommer från en kristen familj så hon förstod mitt val och rådde mig inte till något annat än att behålla barnet, hon tyckte att det var synd att jag var så ung och att jag försvårade min framtid betydligt. Men med tiden så har hon tagit in det bättre och bättre och chocken har lagt sig, så nu ser hon fram emot att träffa lillgrabben nästan lika mycket som mig! 

Pappa befann sig på Teneriffa så honom tog jag över telefon, han blev också väldigt chockad men tog det bättre mycket snabbare, och lät mig veta att han fanns där oavett vad.
Sammanfattat, så har dom aldrig rått mig till något annat beslut, och stöttar mig nu till 100% och längtar båda två till att bli morföräldrar igen:)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-29 18:03:34

Vad ser du som största fördelen och nackdelen med att bli mamma så tidigt?

Postat av: Marica Zetterquist

Publicerad 2012-09-04 08:40:59

Hittade en lite smårolig länk på morgonen :)
http://web.comhem.se/cybersessan/foraldrar.htm


Svar: haha det var skoj faktiskt!
rebecca lindsköld

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela