-

Längtan och väntan

Publicerad 2012-08-17 14:27:29 i Allmänt

Nu börjar trädens löv ändra färg och eventuellt så faller dom ner. Jag lovade Sigge att när löven började falla från träden så kommer han få en kusin. Idag har jag rensat hans del i byrån från kläder som blir alldeles för stora i början. Det går inte ens sätta ord på hur mycket jag längtar efter våran fina pojke som ska fylla ut alla dessa kläder. Hur det kan finnas så mycket kärlek till någon man inte träffat än, och hur man kan längta med varenda millimeter av kroppen. Nu blir varenda rörelse innifrån en kärleksbekräftelse och en påminnelse om hur mycket vi längtar. På söndag är det precis två månader tills han är beräknad. Jag har vetat om honom i sju månader nu och har inte träffat honom än, men kan endå inte ens föreställa mig att mitt liv skulle se ut på ett annat sätt än vad det gör nu. Våran fantastiska lilla pojke, som vi blivit välsignade med, och kommer älska föralltid.
Snart så ses vi, och det kommer bli bättre än någonting annat.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-17 20:34:11

<3 <3
Det ska bli kul att ses imorgon! :)

Postat av: Izze

Publicerad 2012-08-18 21:51:54

Åh så fint :')

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-19 10:17:00

ååhh, fick en tår i lillögat, så fint så fint rebbis<3

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-08-24 08:17:39

Ligger och grinar i min säng, han kommer vara så fin. Er familj kommer vara så fin! Mvh grinolle

Postat av: Marica Zetterquist

Publicerad 2012-09-01 13:14:21

Lite frågor:
Vilken/Vilka frågor har poppat upp mest under tiden du varit gravid?
Hur har du/arvid löst dom frågetecknen?
Kommer det nya/mer bilder snart ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela