7 juni

Precis just nu ser det ut som bilderna nedan visar. Äntligen kom värmen hit till norr! Idag sa jag till mig själv att jag ska gå ut, busa med Aron i baljan och njuta av solen och inte ha dåligt samvete över allt som man borde göra. Föräldraledigheten är så långt från detta vad bilderna visar större delen av tiden så nu ska vi passa på och njuta och jag ska bara ha full fokus på honom. Har senaste tiden haft så svårt för att slappna av och släppa måsten. Då Aron sover så  måste jag göra något produktivt annars blir jag så stressad. Jag måste träna på att låta mig själv göra ingenting då och då och ändå känna mig nöjd över mig själv.

Nu sover Aron i vagnen och jag lyssnar på Hugo och Paulas podd(tips!) och ligger och solar, och precis så ska vi spendera förmiddagen innan vi hämtar hem brorsan från förskolan. Hoppas ni också får en bra dag! 

Tack och lov för detta grönområde utanför vårt hus då halva vår tomt är uppgrävd just nu, längtar så efter vår altan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0