Nytt till mamman

Klänning påväg hem till mamman i familjen, från Dry Lake. 

Något jag är dålig på är att unna mig grejer till mig själv, köper oftast bara kläder på rea eller billigaste alternativet.(Vilket det inte är något fel med, finns mycket annat att lägga pengar på) 

I sommar har vi turen att vara bjudna på tre bröllop, har sökt en klänning att ha under dessa utan att hitta någon som faller mig i smaken. Så snubblade jag över denna på ellos och blev blixtkär. Tyckte färgerna och modellen var perfekt, var däremot inte överförtjust i prislappen.. Hittade en kod som gav 30% rabatt på märkesvaror men den skulle ändå kosta nästan 600kr, vilket jag tycker är för dyrt för en klänning. Spenderade inte mer än 300 förra året på bal och studentklänning tillsammans. 

Brukar alltid ha oturen att det jag gillar tar slut när jag väl hittat något som faller mig i smaken men bestämde mig ändå för att vänta. Idag gick jag till kassan igen, och då gav samma kod 40% rabatt vilket gjorde att den blev en hundralapp billigare och då såg jag det som att det var meningen. Hoppas hoppas hoppas den passar! 

Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquizt

Kommer säkert passa jättebra :)

2016-05-24 @ 20:08:23
URL: http://littlemizzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0