Kvällstankar från ett trotstrött mammahjärta

Älskade son. Tack för att jag får vara just din mamma. Min önskan är att du alltid ska veta att du alltid är nummer ett för mig. Jag ber om tålamod när vi är oense under dagen eller inte förstår varandra. Om förståelse från min sida att ibland sätta mig in i hur du upplever situationen. Om visheten och självinsikten att visa att jag inte alltid har rätt och att jag också gör fel, att också vara den som säger förlåt. Jag ber om ny kraft till att vara den bästa förälder jag förmår att vara, att ge dig den kärlek, uppmärksamhet och uppmuntran du behöver. Du går mig på nerverna och gör mig lyckligare än någon annan, du lär mig minst lika mycket om livet som jag lär dig. Är så glad att jag får dela livet med dig och din pappa. Det är svårt att sätta ord på det, alla känslor bubblar upp och kärleken och tacksamheten sköljer över mig när du sover tryggt och andas så lugnt. Älskade son, imorgon och alla kommande dagar ska jag försöka vara den bästa förälder jag bara kan för dig. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå så fint skrivet! Tycker du och Arvid gör ett fantastiskt jobb. Kan inte annat än ärligt säga hir otroligt stolt jag är över dig ♥

2016-05-19 @ 01:28:37
Postat av: Cecilia

❤️

2016-05-19 @ 17:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0