Nytt till mamman

Upptäckte då jag skulle jobba att mina tröjor plötsligt blivit förkorta och garderoben betydligt mer begränsad, fick åtgärda detta med lite nytt förra veckan! 


Klänning från H&M's mammavdelning med ljuvliga detaljer. Denna stod det nästan mitt namn på så kunde inte låta bli den. 
Blus från Kappahl med söta detaljer. 
Långklänning från H&M, skön och mjuk, syns ej på bild men den har slitsar på varje sida och snörningen sitter precis ovanför babykulan. 
Mammashorts från H&M
Mjuka sköna klänningar från Gina, också fint rynkade detaljer precis ovanför magen.
Ny bikini från H&M. Det som vuxit mest på mig denna graviditet är magen och tuttarna. Lär ju endast kunna använda denna bikini den här sommaren, möjligtvis nästa om jag fortfarande ammar, men behövde köpa en ny som sitter ordentligt då jag ska försöka hålla jämna steg med Levi denna sommar.
Köpte även en ny ammningsbh och en tröja som inte ville fastna på bild. 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0