Måndagslyx

Började dagen med att öppna på förskolan 05:50, då vi är så få barn i veckan så kunde jag smita lite tidigare och köra in till Luleå för en stund i frisörstolen och en pratstund med systeryster. Håret fick sig en klippning också slingade vi utväxten, och jag känner mig som en ny människa efteråt, tänk vad lite färg och fräscha toppar kan göra!

Behövde även fylla på förråden då typ allt sinat på samma gång haha.. Schampo och balsam från daviness, har du inte testat så rekommenderar jag verkligen dessa! På köpet fick jag ett saltvattenspray som jag kommer testa på både mig och Arvid. Nytt hårspray, hårolja som jag inte klarar mig utan, den är fantastisk och otroligt dryg. Min förra flaska köpte jag sommaren 2014 och har använt den varje dag sedan dess till mina långa längder. Vid köp av håroljan medföljde även ett resekit med duschtvål och bodylotion från samma serie. Så skönt att fått fräscha upp sig och fylla på förråden innan sommaren, och konstig tanke att jag vid nästa klippning kommer vara tvåbarnsmamma...


Kommentarer
Postat av: Marica

Är den håroljan bättre än den från Loreal och Bodyshop ?

Svar: Utan tvekan!
Rebecca Lindsköld

2016-06-28 @ 20:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0