I väntans tider...

Bild från februari/mars.. 
 
Har inte berättat för så många, men i februari så var vi med om en bilolycka. Vill börja med att säga att ingen kom till skada! 
 
Vi (jag och Levi) var på väg från stan och stannade för några gående vid ett övergångsställe. När vi står stilla så blir vi påkörda bakifrån, de hade börjat bromsa in men för sent. Resultatet blev det ni ser på bilden ovan, och rätt mycket måste bytas ut. Som tur är så fick varken jag eller Levi några skador eller besvär efteråt förutom chocken och en våg skuldkänslor från min sida, kände mig så usel som krockat när han var med i bilen trots att jag vet att jag agerade rätt och att det var den andra bilistens fel. 
 
Krocken skedde i februari/mars och vi har än inte fått tillbaka vår bil Då det tagit tid med beställning av delar osv. Har fått låna Arvids mammas ena bil då hon har två, men jag håller tummarna att vi ska få tillbaka våran inom närmsta veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0