Motivationslös

Allt är på samma gång, hade en lektion idag och tappade tiden så missade den. Har en period då jag vara vill ligga i sängen och göra ingenting mest hela tiden, har alldeles för mycket i tankarna. Tycker det är jättejobbigt att nöja sig med att klara gymnasiet när jag vet att jag egentligen kan prestera. Har tre svenskaarbeten på checklistan, sedan ska jag ta tag i vårat bombnedslag till lägenhet och åka och träna. Träningen har verkligen varit min räddning de här veckorna, då man kunnat lägga tankarna på annat för en stund.
 
Till helgen flyr jag och Levi till mamma, Arvid hade två spelningar och kudne därför inte följa denna gång. Men det blir mysigt, kvalitetstid med familjen, matteplugg och även en sväng eller två i elljusspåret står på helgens schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0