Nytt år nya mål


Har så mycket roligt på gång nu till våren/det nya året, ser verkligen fram emot det som komma skall!

- Nästa helg ska jag ta skoterkort.
- Jag och Ebba har (äntligen) satt upp ett mål, att ta körkortet innan sportlovet, alltså om 7 veckor!! Nu kör vi!
- Sedan kommer flytten 20 februari, har mest bara tapetsering och inredning på hjärnan.
- Levi skolas in på förskolan i mars, spännande, men är säker på att det kommer gå kanon bra. 
-Han är dessutom mitt i ett storleksbyte nu och går från strl 80-86, våran storkille! 86 är sista "bebisstorleken" på många klädkedjor och även första storleken på pojkandelningen, våran kille börjar bli stor! Så ska bli kul att förnya hans garderob med lite nytt också. (Blir mest mjuka dagis och lekvänliga kläder)
- Har även sökt extrajobb lite överallt, inväntar utdrag från belastningsregistret så jag kan börja vicka lite inom vården också.
- Fjällen är bokat! I påsk spenderar vi en  vecka i Vouggatjolme tillsammans med min syster med familj, min svågers syster med familj ochin svågers föräldrar. En vecka med sol skoter och ta det lungt kan inte komma mer lägligt!
- Imorgon ska jag strukturera upp träningen också, inför våren blir det betydligt mer kondition på schemat, men inte mindre styrke för det, ser fram emot kommande resultat och prövningar där med. 
- Och skolan ska bara bli skönt att bli klar med haha..

Så våren 2014, bring it on!

Kommentarer
Postat av: Sars

Hej Reblin, vill du bli min fru?? Du är så himla bra!

Svar: Jaa kommer ju aldrig bli någon annans fru så..;) du med!! Puss
Rebecca Lindsköld

2014-01-20 @ 00:16:20
Postat av: Sandra

You go girl! Hoppas vi kan skrapa ihop några träningspass tillsammans också (;

Svar: Jaa självklart!! 💪
Rebecca Lindsköld

2014-01-20 @ 10:01:43
URL: http://sandravikstrom.blogg.se
Postat av: Cecilia

Du är grym rebecca:) lycka till med körkortet!

2014-01-20 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0