Första skoldagen

Första skoldagen kunde inte gått bättre! Först började vi 10, fick lite information om vad som komma skall, sedan slutade vi strax efter 11. Sedan gick jag till syon för att ändra lite i mitt program. Bytte ut kemi mot ensamble och kommer få läsa matte 4 nu i tvåan. Är så sjukt glad och nöjd att det gick att ordna precis som jag ville!

Efter skolan kom jag hem till en liten kille som var på toppenhumör. Senare kom Gloria och vi fikade och pratade och hade det trevligt. Nu efter middagen har jag landat i sängen med senaste numret av härligt hemma (Tips! Jättebra inredningstidning för endast 15kr) och har inga intentioner på att flytta mig härifrån än på ett tag.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tumme upp!!! :-D

2013-08-19 @ 18:35:13
Postat av: Marica Zetterquist

Underbart! Håller tummarna och peppar för fullt nu med din skola och att du ska få komma in på utbildningen du berättade att du ville gå :D Tror på sig! <3

2013-08-19 @ 19:20:34
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: Mamma

Toppen att det gick så bra för dej ! Knäpper händer och fötter för en lika bra fortsättning !!

2013-08-19 @ 21:49:31
Postat av: Cecilia

Härligt:)

2013-08-28 @ 10:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0