Måndag

Idag har vi tagit en sovmorgon till 10, slappat och sedan tagit en powerwalk till bvc. Där hade Levi kisskalas, först kissade han på ned skötbädden och över hela sig, sedan på vågen när han skulle vägas, och sedan i pappas händer medan han skulle bära han från vågen tillbaks till bädden så det blev en redig pöl på golvet. Lite pinsamt men samtidigt hysteriskt roligt, det var verkligen överallt!! Nu ligger han och sussar sött i min famn och jag fascineras än en gång över hur man kan lukta så gott!! Fyller mina lungor om och om igen med hans ljuvliga doft som är en blandning av mys, kärlek, socker och fluffiga moln, får aldrig nog!!


Kommentarer
Postat av: LINDA

hahahaha jag dör!!

Svar: hehe jag med, han kissar så fort blöjan är av, riktig fontänkissare
rebecca lindsköld

2012-10-22 @ 22:57:31
Postat av: Erica

Jag tycker man ser många drag av hans morfar i honom! :-)

Svar: har hört det från andra håll också men tycks inte riktigt se det själv, däremot tycker jag att han är en kopia av sin far:)
rebecca lindsköld

2012-10-23 @ 08:20:41
Postat av: agnes

haha åh så underbar :')

2012-10-23 @ 09:18:36
Postat av: mamma

Vilken charmknutte ! Tycker i motsats till en av föregående talare att han är en perfekt mix av mor och far.

Svar: Dock lite mera far än mor;)
rebecca lindsköld

2012-10-23 @ 09:27:23
URL: http://rebecca.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilken liten goplutt! <3
Får kanske komma förbi någon dag när ni (och jag :P) har en liten stund över? :)

Svar: Självklart!!:)
rebecca lindsköld

2012-10-23 @ 15:37:32
URL: http://camillalundahl.blogg.se
Postat av: Jannice

Mosters lill-prutt! Imorgon får vi gossas igen!

2012-10-24 @ 20:18:54
Postat av: Cecilia

Vilken söt liten lillkille!! vill träffa er snart! kram

2012-10-24 @ 21:39:37
Postat av: Rebecca

vilken söt älskar din blogg

2012-10-25 @ 16:06:10
URL: http://becky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0