-

tvärläge

Publicerad 2012-09-17 12:00:00 i Graviditet

Lille vännen ligger så högt upp och trycker mor diafragman som i sin tur trycker mot lugnorna mest hela tiden.
Det har inte stört mig alls tills nu då jag kan få tugnt att andas, ont i huvudet och syrebrist.
Skulle underlätta betydligt om han ville lägga sig åt rätt håll nu istället för att envisas på tvären.
Enda bilden google hade som inte var grotesk, han ligger alltså likadant som bebisen till höger gör.
Skulle underlätta betydligt om han la sig som den till vänster, för om han inte vänder till sig så blir det kejsarsnitt.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-09-17 12:29:24

Har dom aldrig pratat om att göra vändförsök? Brukar dom prata om i vecka 35 tror jag det är när bebisen ligger fel.

Svar: Nej inte än, eller dom pratade om det på utbildningen men dom har inte pratat om det med mig än, ska till mvc på fredag så får se vad dom säger då.
rebecca lindsköld

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-09-17 19:12:38

Så besvärligt det där verkar ! Tycker verkligen att du borde ta upp det på mvc. Du får bädda upp bakom ryggen så du ligger skönt om nätterna. Annars blir du ju så trött och slutr om du inte får sova.

Svar: Är nog inte lika besvärligt som det låter! Jo ska prata om det på mvc, blir eventuella vändningsförsök ifall han inte fixerar sig som han ska snart
rebecca lindsköld

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela