-

graviddrömmar

Publicerad 2012-09-19 15:42:06 i Allmänt

Man drömmer så sjuka drömmar under graviditeten pågrund av alla hormoner som spökar.
Igår natt drömde jag att min syster rakade sidecut på mig mot min vilja och jag började gråta floder.
Och inatt drömde jag att jag var inhoppare för Jusin Bieber och tafatt försökte komma ihåg texten till Boyfriend.
Det blev mest nynnande, men publiken som huvudsakligen bestod av 12 åriga flickor verkade uppskatta det.
Sen fick jag även ta en massa bilder med honom backstage som tack för hjälpen haha...

Kommentarer

Postat av: anonym

Publicerad 2012-09-19 21:57:12

Har lillen börjat vända sig?

Svar: Lite smått! han ligger fortfarande på tvären, fast nu lite mer diagonalt och längre "ner"
rebecca lindsköld

Postat av: anonym

Publicerad 2012-09-20 22:17:43

Så det kanske inte blir kejsarsnitt?

Svar: Mest troligt inte:) det är typ 1% chans att bebisen lägger sig i tvärläge så man måste snitta, ska på mvc idag och kan då ge en lägesuppdatering om hur han ligger, har han inte lagt till sig så kommer vi nog börja prata vändningsförsök idag:)
rebecca lindsköld

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela