-

Magen v. 35 (34+5)

Publicerad 2012-09-12 20:30:00 i Allmänt

 




Nu var det ett tag sen sist jag la ut en magbild och mycket har hänt! 
Vägde mig sist jag var på mvc och har nu gått upp 7 kilo totalt, och det syns lite överallt men mest på magen.
Vet att jag tjatar, men nu är det inte länge kvaar!!!

Förövrigt så är mammabyxor kanske de skönaste byxorna, älskar de stora muddarna som går upp över hela magen! Har däremot fått leta som en tok efter några jag gillar då de flesta mammabyxor har antingen rak passform eller bootcut. De jag har på bilden har jag sytt upp och sytt in så de sitter som en smäck, sen har min svärmor hjälpt mig sy om ett par vanliga jeans till mammajeans också fyndade jag ett par svarta mammajeansleggings i somras.

Kommentarer

Postat av: LINDA

Publicerad 2012-09-12 20:43:14

så fin mage. dör.

Postat av: LINDA

Publicerad 2012-09-12 20:43:14

så fin mage. dör.

Postat av: Emmy

Publicerad 2012-09-12 21:25:16

Gaaaaah så otroligt vackert!!!!!!!!

Svar: åhh behöver verkligen höra det! tycker ofta också det, men ibland känner man sig så grymt klumpig och osmidig haha!
rebecca lindsköld

Postat av: felicia

Publicerad 2012-09-12 21:49:48

finismagen!!!

Svar: <3
rebecca lindsköld

Postat av: Marica Zetterquist

Publicerad 2012-09-13 09:33:39

Eftersom du inte når själv så be Arvid ge han en puss från moster =)

Svar: will do!:)
rebecca lindsköld

Postat av: Anna Gustafsson

Publicerad 2012-09-13 16:27:04

Vilken fantastiskt söt mage. Njut av den,saknar min massor! Men det man får istället är ju mycket bättre.

Svar: Jo kommer endå sakna att känna dom små sparkarna och känna så mycket kärlek för sin mage och innehållet i den, men kommer ju självfallet inte toppa känslan av att ha den lille sparkaren i famnen! Är så sugen på att komma och hälsa er och erat fina lilla tillskott i familjen!
rebecca lindsköld

Postat av: Pia

Publicerad 2012-09-13 21:10:17

Blir nästan tårögd over here ju HAHA:( Finmagen!!!!<3

Svar: hahaa hormoner hormoner<3 fin magen som blivit en stormage!!
rebecca lindsköld

Postat av: Cecilia

Publicerad 2012-09-13 22:18:06

Vackra du!

Postat av: elin

Publicerad 2012-09-18 20:41:29

åh herre så fin mage du har!!!! vill titta, känna och klämma lite..

Svar: hihi tack!! det var hur länge sen som helst sen sist! får se om du hinner klämma innan den försvinner, om inte så får du gärna klämma bebiskinder istället!
rebecca lindsköld

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela