Sveriges dag idag

6 juni och Sveriges nationaldag. Här hemma står termometern på 12 grader och mulet. På less på detta nu!! Jag har precis intagit första koppen med kaffe och ska sedan göra ett ryck med städningen. Köpte en ny mopp i veckan som är superenkel att använda och gör städningen betydligt roligare, haha du vet att du är vuxen när man går igång på en ny mopp😂 


Ikväll kommer mina systrar hit för en välbehövlig myskväll. Arvid skulle vara ledig idag egentligen men det blev ändrade planer. Jag har tänkt bli kvitt denna förkylning så jag kan få träna någongång Har sedan i fredags endast promenerat och börjar klia i kroppen efter ett pass på gymmet nu! Hoppas bi alla får en fin dag. Kram!

De där blå ögonen som man kan drunkna i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0