Måndag


Vi börjar våra måndagar på bästa tänkbara sätt, med sovmorgon. Efter frukosten blir det bus och mys i sängen minst en halvtimme till. Spelade in en film som jag kan se på varje morgon när jag är i Rhodos "God morgon mamma, jag älskar dig *slängpuss*" kommer längta ihjäl mig efter den lilla människan när jag är borta. 

Annars då. Idag sa Levi till för första gången själv att han ville kissa på pottan, framsteg som bådar gott inför sommaren då vi går all in på potträningen. Har så mycket i skolan nu, ska under morgondagen göra bort den sista inlämningsuppgiften så är det "bara" prov och redovisningar kvar sen.

Kommentarer
Postat av: Marica

Funkar det lika bra med att ha en pall så han når upp och kan sitta på toan eller skulle vi sett till att de finns en potta även här?


Hoppas du får en helt UNDERBAR tid på Rodos :)

*KRAM*

2015-05-18 @ 10:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0