Tisdag


Bild från igår, dagens look behöver inte fångas på bild hehe..

Hade vääärldens stressmorgon imorse, allt som kunde gå fel gick fel och dessutom var Levi ledsen när jag lämnade honom imorse, ringde tillbaks till förskolan och fick då höra att allt var bra igen, det är oftast mycket värre för mig som lämnar han gråtandes än för honom som glömmer bort det kort därefter. Efter kaoset så träffade jag Josephine och hennes mamma när jag handlade frukost på ICA (ja det var en sån morgon, glömde tom bort att låsa lägenheten.) åkte iallafall med dem till skolan och hann i tid till nationella i engelska. Det gick lätt som en plätt och enda bekymret var att jag skrev för mycket och fick sudda hehe..

 Nu har jag åkt hem, lagat lunch, städat upp lite och ska strax rulla till gymmet innan sista lektionen! Ha en fin dag hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0