torsdagsångest

Imorgon väntar babymassage och sedan bvc besök för viktkontroll och vaccination. Det vrider i magen bara av att tänka på det. Vägde han själv förra veckan och då hade han gått ned... Men han är så pigg, nöjd och utvecklas som han ska så det blir bara ett stressmoment att de fokuserar så mycket på att vikten inte hänger med riktigt. För att inte tala om vaccinationen, efter förra gången så är jag verkligen sjukt osugen på att gå igenom det igen. Att hålla fast honom fastän han gråter och skriker för att han har ont skär i mammahjärtat. Men samtidigt är det fantastiskt att han får vaccineras så han slipper bli sjuk sen. Huvva, vill bara ha morgondagen överstökad!

Här är en bild från idag tagen från min instagram, mitt hjärta, tycker om dig så mycket att jag snart exploderar!


Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

Ring och fråga mamma om nå vaccinationstips, hon hjälpte ju till med en hel del sånt då hon jobbade på distriktet i Vidsel :)
Sprutor å sånt det kan hon :)

Hade gärna varit med på MVC idag och gett onda ögat till hon som skäller på er. Levi är en underbar och perfekt liten kille, att han har en supersnabb ämnesomsättning kan inte han hjälpa. Skit i vad hon säger, alla vi andra älskar han och han kunde inte fått bättre mamma och pappa än det han har <3

2013-03-07 @ 07:49:11
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: Mamma

Levi är så underbar att man smälter! Nästa gång behöver du inte gruva, eller hur ? ( skrivet så här efteråt)

2013-03-08 @ 09:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0