Veckan som varit

Har haft lite panik hela veckan över att det är sista mammledighetsveckan, så har spenderat så mycket tid som möjligt med lilleman och dessutom brottats med en jobbig förkylning som vägrar gå bort. Man ska ju svälta en magsjuka och göda en förkylning och det är precis vad jag gjort, har försökt äta mig frisk och haft träningsstop hela veckan, börjar bli ordentligt rastlös...

Idag hade vi en mardrömsdag, kort och gott fick vi punktering mitt i skogen utan någon domkraft till hands, men efter hjälp av några stuggrannar tog vi oss tillbaks och firade med thaimat tills vi sprack.

Nu ska jag gå och lägga mig emellan mina två grabbar. Imorgon vankas kyrkan och sedan kalas!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Finisar! Skönt att ni fick hjälp av grannarna:)

2013-08-18 @ 02:02:31
Postat av: Mamma

Hej snyggingar! Tack för senast ! Håller tummar och tår för dej i morgon. Vet att du klarar detta. Var betydligt mer orolig för dej då du började matte spets.Du har allt att vinna och inget att förlora. Älskar dej !

2013-08-18 @ 19:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0