kånken mini

Under hela mammaledigheten har jag använt min handväska som skötväska och bara snört ned allt som behövts i den, men nu när Arvid går på pappaledighet så känns det väl sisådär kul att springa runt med min handväska överallt. Så vi(jag) bestämde oss för att en liten kånken vore perfekt.(Och hemskt gulligt för den delen)  Samma dag som jag skulle köpa en kollade jag om det fanns någon i till salu på facebook och hittade denna! 
Helt oanvänd med lapparna kvar och allt för 250 kr, kap!
 
 
När den inte används så hänger den som prydnad på garderoberna i Levis rum, den är ju söt som en liten karamell.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Söööööt !

2013-08-29 @ 17:46:29
Postat av: Cecilia

Haha! Flyt! Men det hade väl varit ganska skojjigt om Arvid haft din väska med sig överallt, jobbigt bara om ni skulle behöva den samtidigt=)

2013-08-29 @ 21:56:15
Postat av: Marica Zetterquist

Toppenbra!
Blir ju perfa för honom att ha som dagisväska sen också :)

2013-08-30 @ 08:54:36
URL: http://zetterquizt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0