skolstart

Precis som alla andra så har även jag börjat skolan i veckan.
Igår hade vi en dag på 10 minuter då vi gick igenom schemat och idag hade jag en lektion.
Dagen kommer se likadan ut imorgon då jag enbart har en lektion på eftermiddan.

Läser bara tre kurser nu i höst då jag kommer få gå om tvåan hur som helst, så egentligen kan man väl säga att det är onödigt att gå i skolan, men jag väljer att göra det endå. Dels för att fördriva tiden lite och dels för att ha mindre att göra nästa höst! Men eftersom att jag läser så lite så läser jag allt snabbare än vanligt.

Kommentarer
Postat av: mamma

Passa på att nyttja den här tiden smart. Kolla om du kan läsa in spetsmatten så du har ett ess i rockärmen inför framtiden // Mamma

Svar: har redan fått en halv merit för den spetsmatte jag läste förra året, och kommer inte kunna läsa in den på två månader då vi bara har en lektion i veckan, och man måste vara med på lektionerna för den, kommer läsa klart fysiken, engelskan sa hon gick att lösa bäst att läsa hemma, vi skulle se hur det går med svenskan då dom fortfarande håller på att formatera kursen
rebecca lindsköld

2012-08-21 @ 19:30:06
URL: http://rebecca.blogg.se
Postat av: felicia -

kul!
kram

2012-08-21 @ 20:02:36
URL: http://whofelicia.blogg.se
Postat av: Marica Zetterquist

Håller tummarna för att de ska lösa sig för dig :)
Om inte annat hoppas jag att du om inte annat får läsa svenskan och engelskan på distans.

Vet att du grejjar det :D
Om det är nå böcker jag har som du behöver är det bara säga till :)

2012-08-21 @ 21:10:53
URL: http://zetterquizt.tumbler.com
Postat av: Camilla

Skönt att det mesta verkar lösa sig! :)
Behövs någon plugghjälp är det bara höra av sig! Det vet du! :)
Kram

2012-08-21 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0