Årets första mil

 Igår vågade jag ta ut svängarna och ge mig på årets första mil, trots att knäna är ömma som stryk idag kan jag inte låta bli att längta till nästa gång. Har bara sprungit kortare rundor på 4-5km hittills i år så tycker det är lite knepigt att veta hur mycket man vågar ta i på det dubbla avståndet. Målet är att komma under 6min/km iallafall vilket inte alls är långt bort:)

Idag jobbar jag denna gråa regniga dag, känns fint med en söndagslön på en vanlig torsdag också hehe! Ikväll blir det träning och plugg, måste ta tag i det sista av skolan som är kvar nu då det bara är 10(!!) dagar kvar till Rhodos.


Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Heja dig! Bra jobbat:)

2015-05-14 @ 15:33:25
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Finaste, Rebecca, hoppas du har en underbar tid på Rhodos <3

2015-05-26 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0