Torsdag

Såhär såg min gårdag ut och likaså kommer denna dag att se ut. Imorgon vankas matteprov, första provet i matte5 . Provet är på halva boken och jag repeterar för fulla muggar. Går faktiskt bättre än förväntat sen jag ändrade inställning och bestämde mig för att jag visst kan detta bara jag försöker tillräckligt mycket, och visst är det så. Det är så mycket enklare att bestämma sig för att man inte kan och ge upp istället för att ta tjuren vid hornen. 

Annars så lägger jag undan telefon och surfplattan, sätter mig vid skrivbordet och laddar upp med lite snacks och sätter igång. 

Efter morgondagens prov väntar ett efterlängtat sportlov! Firar in det med att åka på badhuset med Levi direkt efter förskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0