Tisdag

Igår fick jag mysa med mosters minsta hjärta, tänk att man kan bli så kär så snabbt!
 

Tisdag idag. Hade en lektion och ett möte på skolan och har suttit och krigat med min debattartikel nu på förmiddagen. Nu är den äntligen klar, så hade tänkt ladda batterierna med lite lunch och en promenad i friska luften innan jag tar tar i nästa skolarbete. Tänkte även hinna städa upp lite hemma och förberedda middagen innan jag hämtar Levi från förskolan. 
Igår när jag skulle hämta honom så sa han ett ord jag aldrig hört han säga tidigare, först sprang han åt motsatt håll i protest när jag kom. Sedan vände han sig om och sa klart och tydligt INTE.Till sist fick jag tvinga in honom i bilen. Den fighten var en jag gladeligen tog, är så glad att han trivs så bra på sin förskola! Och imorse så sprang han in och vinkade i fönstret. Min stora kille!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg riktigt mysigt ut!
Nästan lika mysigt som att mysa med mina systrar och syskonbarn <3
Längtar masssssor efter er <3

2014-09-24 @ 09:47:56
Postat av: Mamma

Mina fina guldhjärtan <3<3<3

2014-10-14 @ 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0