vinterfest

Snygging♥
 
Fredagskvällen spenderades på pingstkyrkans vinterfest, där vi lyssnade på när barnkörerna sjöng och körde med bilar i lekrummet. Levi avslutade kvällen på topp med att välta ut en skurhink över sig själv och golvet, och medans jag snabbt och smidigt skulle byta kläder på honom så passar han på att kissa i mitt knä så fort blöjan åkte av, något han inte gjort på jääättelänge. Kom hem och möttes av middagsdisken och nu har vi äntligen landat i soffan för lite fredagsmys och senaste avsnittet av världens bästa serie Blacklist. Kramar!

Kommentarer
Postat av: Sars

Om jag väntar 18 år, är det då okej om jag får gifta mig med honom??? :O Saknar dig reblin!

2014-02-26 @ 23:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0