Luleå shopping

Under en timme i Luleå hann jag hitta det på bilderna ovan, ett par leopardtights och en dymo junior. Riktigt effektivt gjort måste jag säga. Tröjorna är har jag suktat efter, tycker de är hur fina som helst. 

Vinterjackan har jag spanat på åt Levi länge men inte slagit till, den är mer marinblå i verkligheten och ser ut som en liten fjällräven. Dessutom är den lika lurvig och mysig på insidan som det som skymtar i luvan! Kommer bli perfekt nu i vinter vid de tillfällen då overallen känns för mycket. 

Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

Härligt!
Alltså tänk om jag var lika duktig på att shoppa.. tycker aldrig jag hittar nått nästan..

Du och Levi kommer bli toppenfina =)

2013-10-18 @ 21:07:00
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: Mamma

Vilka kap !

2013-10-19 @ 20:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0