torsdag

Sov liite för länge i morse då det var alldeles för mysigt att ligga kvar och dra sig med mina pojkar i storsängen, vilket resulterade att jag kom till skolan i morgonfrilla och gårdagens smink, har med andra ord inte riktigt känt mig som en 10-poängare idag hehe. Efter första lektionen for jag ut och körde och det gick faktiskt över förväntan bra. Hann med att pussa på mina syskonbarn på lunchen och nu ska jag bara ta mig igenom två lektioner innan det är dags att bege sig till gymmet och göra lite nytta. 
 
Måste bli bättre på att ta tag i lite plugg hemma också, matte, fysik och en engelskabok står på kvällens do-to.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är superduktig, heja !

2013-11-20 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0