midsommar

Min midsommarhelg spenderades i Mockträsk/Arnemark utan någon som helst mottagning.
Älskar att komma bort ett tag, och helgen har minst sagt levererat! God mat och fika, fina människor och fantastisk musik. Samuel Ljungblad var hur grym som helst!
 
Ikväll har tjejerna kommit hit och vi har sett serier och ätit som om det vore sista dagen vi lever.
I veckan blir det nya tag, ta tag i träningen på riktigt igen som jag gjorde tidigare och sen sköta kosten. 
Får ångest när jag inte tränar på en dag och ännu mer när det blir för mycket av det goda på det.
 
Borde sova för länge sedan, men eftersom att klockan redan är såpass mycket så tänkte jag spana in Zara's rea som börjar klockan 00.00!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

En sån vacker midsommarflicka ! Blir orolig över din mat/träningsångest. Låt det inte gå över styr <3 Längtar efter Dej !

2013-06-24 @ 10:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0