Den smygande ångesten

De senaste 8 månaderna har jag och Levi tagit det piano hela dagens och levt loppan. Dagarna har rullat på bra ändå med mammaledighet, träning och städjobb. Bara tanken på att addera hela dagar i skolan och ett berg med plugg på detta gör mig sönderstressad. Sedan ska ju gärna körkortet vara taget innan årets slut också och jag har inte ens kört bil än. Vill bara pausa livet precis som det är nu, det är helt perfekt och jag kan inte vara nöjdare.

Börjar få mer och mer ångest ju närmare det blir, vill inte...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så vackra ni är ! Rebecca, kärlek är inte att vara "dumsnäll". Att du går i skolan och skaffar dej en bra utbildning med konkurrenskraftig lön gagnar både Levi och dej. Så mycket trevligare att ha råd med både det du själv önskar och det du önskar kunna ge Levi. Mycket mer ångestframkallande att vilja ge sina barn allt men vara ekonomiskt bakbunden. Jag lovar att den ångest du känner nu är ett intet mot den känslan så stå på dej ! Vet att du klarar detta för du är starrrk !

2013-06-19 @ 08:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0