soffläge

 
 
 
Att ta webbcam kort med en halvstadig bebis är inte det lättaste...
 
Har äntligen landat i soffan efter en massa spring. Började med att missa bussen, så jag antog utmaningen och powerwalkade till vårdcentralen, detta resulterade i att jag var helt svettig när jag kom fram.
När jag var klar gick jag en sväng på stan och satte sprätt på ett presentkort jag fått i födelsedagspresent.
(Ett av köpen var ett ammningslinne - BEFRIELSE!! Har haft bh på mig dag och natt sedan Levi föddes.)
Sedan slängde jag ihop middag och möttes av en Arvid som fått metallskrot i ögat på jobbet. 
Efter ett gäng värktabletter blev det marsch i säng, sen har jag och Levi skrotat på tills han också somnade.
Nu har jag lite egentid i soffan och tänkte slå igång lite gossip girl och invänta tvättmaskinen. Trevlig kväll på er!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt stört vuxen och duktig du har blivit haha;

Svar: Haha jaa.. kom på det själv för några dar sen, men du kommer också få smaka på det glamourösa vuxenlivet sen när du lämnar boet;)
rebecca lindsköld

2013-01-31 @ 20:26:10
Postat av: Anonym

/lindo

2013-01-31 @ 20:26:24
Postat av: Marica Zetterquist

Man blir helt kär så man ser honom :)
Kul att du fått ha en mysig dag och fyndad lite på stan, ser fram emot att se vad det blev :)
Hälsa så gott till Arvid, hoppas han kryar på sig!

2013-02-01 @ 10:19:38
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: Mamma

Sötast, men vad har du för vitt på armen, Rebecca ?

2013-02-02 @ 17:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0