onsdag

 
Favorit snacks just nu, apelsin med kanel. (Har utvecklat ett litet kanelberoende, alla frukter blir godare med kanel.)
 
Fick sovmorgon till halv elva(!!) idag så har fått sova ut vilket var välbehövligt.
Hunnit städa och tvätta och även träna lite, känns som jag har all tid i världen nu när Levi kan underhålla sig själv lite.
Dessutom har han börjat somna själv! Han somnar efter max fem minuter efter man lagt honom.
Sedan har jag varit förbi Noah's en sväng, (Alla bodensare som läser min blogg, åk dit!! Mysigaste cafét med godaste fikat.) och nu ikväll har vi hämtat en hallmöbel som ska fixas till lite innan den är fit for fight.
Det är så roligt att man äntligen fått tummen ur att spana inredning och fixa här hemma. 
 

Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

Förstår du nu varför det går så mycket Kanel för mig? :)
En helt underbar krydda!
Dock inte provat på apelsin.. hmmm, kanske kan toppa morgonsmoothin med lite? :)

2013-02-06 @ 22:56:13
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: Mamma

Snäll gosse! Få förunnat att få ha det som du. Njut! =D

2013-02-07 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0