missoni

Nytt tillskott i familjen, och jag måste berätta historien bakom den här sjalen/halsduken.
Det började med att jag såg några skelleftetjejer ha den, då fick jag upp ögonen för den första gången, men inte mer än så.
Sen vid nyår hade tjejen i coop-reklamen den, och då slog det mig att den ville jag ha!
Men då var den slutsåld överallt och jag insåg att hoppet var evigt ute, tills igår, då jag hittade den nedsatt på halva priset.
Men eftersom att jag har shoppingförbud så avstod jag, trots det bra priset! (Hade ett oanvänt presentkort också.)
Så idag gick jag på stan igen med Arvids mamma och syster, då övertygade Arvids mamma mig, det är ju missoni!
Så när jag gick till kassan så sa kassören att alla sjalar kostar 50 spänn. Hjärtat stannade i halsgropen.
Hade ett wrapp-presentkort på 50 spänn på Lindex, så med andra ord blev den gratis! Jag fick min missonisjal, gratis!
När jag gick ifrån affären var jag så glad att jag höll på att börja grina. Så nu lever vi lyckliga i alla våra dar. Slut.

Kommentarer
Postat av: Marica Zetterquist

Gläds med dig :)

2013-02-22 @ 19:00:00
URL: http://zetterquizt.blogg.se
Postat av: LINDA

haha cute story bro:') och som svar: tihi ja lolz, och JAA FAN VAD KUL DE SKA BLI:D sist vi sågs va fan i...oktober??!

2013-02-22 @ 19:40:03
Postat av: Emmy

fantastiskt:')

Svar: Eller hur :')
rebecca lindsköld

2013-02-22 @ 20:08:54
URL: http://enugglaimossen.blogg.se
Postat av: Mamma

Ännu ett bevis för att du är gränslöst älskad !!

2013-02-23 @ 08:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0