flytt på gång

Ikväll är det flyttider här på vältvägen, inte för oss, men för Emma och Simon som bott i rummet mittemot.
Tråkigt men också roligt, med dem så far Emmas möbler som stått för halva möblemanget uppe hos oss.
Så i helgen blir det att spana möbler och inredning för fullt, kul kul.
Det innebär också att vi får hela övervåningen för oss själva och går från en tvåa till en trea.
När Levi börjat sova igenom hela nätterna så ska han få flytta in till det andra rummet, tills vidare blir det gästrum/lekrum.
 
Nu mina skelleftetjejer finns det ingen återvändo för er, bara komma och hälsa på!
 

 Detta inlägg skulle ha publicerats igårkväll...
 

Kommentarer
Postat av: LINDA

haha mnå ja:( helt klart värt priset och mödan att gå in dom (det var döden och jag flännade typ efter varje gång jag hade haft på mig dom. OCH JA LÄTT NU NÄR DU SKRIVER SÅDÄR:D!!! åååh ska fan dra med mig några och komma snart, allt för längesen sist!!!!dfjkghskdfg

2013-02-06 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0